Secretariële en administratieve ondersteuning:
Stapelt het werk zich op? Geen tijd om extra werkzaamheden aan te pakken? Wij lossen dit voor u op!
Wij kunnen u ondersteunen in onder andere de volgende werkzaamheden:
- Beantwoorden en verwerken van email
- Maken van afspraken en reserveringen
- Organiseren van bijeenkomsten
- Uitvoeren van archiveerwerkzaamheden
- Zoeken en inkopen van relatiegeschenken/kerstpakketten
- Invoeren, vergelijken en/of aanpassen van gegevens in een database
- Vervanging van uw secretaresse in verband met ziekte/langdurige afwezigheid
Verkoopondersteuning:
- Nabellen van relaties die informatie hebben aangevraagd via internet
- Contacten uit het verleden weer nieuw leven inblazen
Telemarketing:
- Maken van afspraken
- Aftersales
- Aanbieden van uw product of dienst
Wij willen graag samen met u bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Neem daarom contact op zodat we uw specifieke wensen kunnen bespreken.